piątek, 2 listopada 2012

Nasze segregatory

Hej dzisiaj napisze o naszych segregatora więc kiedyś mieliśmy ich 3 , 3 był z hanny montany jak pamiętam i niestety się zepsuł i psuł także karteczki. A teraz mamy z simpsonami który należy do mojej siostry i jest in z włocławka. Produkcji w 2008 roku z firmy hamelin a mój natomiast segregator wind club dostałam chyba 2 lata temu od mojej koleżanki segregator został wyprodukowany w roku 2003-2007 z znanej firmy DERFORM z Poznania i to tyle jeszcze dzisiaj spróbuje napisać coś o karteczkach pozdro i do zoba :)










2 komentarze:

  1. Ah, taki segregator z Winx mam zamiar sobie kupić za jakiś czas :D
    Ten z Simpsonami też jest fajny, nawet nie wiedziałam że segregatory A5 z tej bajki były robione, ciekawe czy karteczki z Simpsonami też są x3

    OdpowiedzUsuń