czwartek, 1 listopada 2012

Gotuj z lexi pizza z pita bread

Obiecałam i mam mój przepis na pizzę mam nadzieję ze polubicie moje pomysły ok więc będziecie potrzebować : Pitta Bread najlepiej 6 pak smak plain z Tesco . Koncentrat pomidorowy najlepiej włoski mniam mniam. Ser polecam Edam mój był w plastry ale go starłam i jedną paprykę starczy nawet na 6 pitta bread.


















Jak już znajdziecie te wszystkie przysmaki Pitta zróbmy naszą Pizzę ! 
Dobrze krok 1 ! 
Posmaruj Pitta sosem albo koncentratem pomidorowym .
Jak wyciśniesz najlepiej będzie wysmarować łyżeczką kiedy skończysz pitta 
powinna wyglądać o tak :
Krok 2: Zacznij kroić swoją paprykę w małe kosteczki a po tym umieść paprykę na pitta ale zaraz to będzie pizza :) Spróbuj dać tyle samo na każde bo jak jest za dużo to strasznie spada a jak za mało to jest za mało smaku.
Krok 3: Posyp troszkę sera na twoją pizze żeby nic nie spadało to jest jak klej dla mozaiki tylko że ser dajemy na zewnątrz a nie wewnątrz .
Krok 4 (ostatni) : Przekręć piekarnik na 180 stopni i poczekaj aż się nagrzeje. po 3 m. włóż pizze do piekarnika na 10 minut :)
Myślę że wam będzie smakować skomentujcie co mam zrobić na następnym "Gotuj z Lexi" 

Do zobaczenia Lexi :)

(Zdjęcia zrobione smarfonem Sony Erixon Xperia Tipo który serdecznie polecam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz